CEL:
Omówienie zagadnień związanych ze sporządzaniem i podpisywaniem e-sprawozdań finansowych oraz wymiana doświadczeń po pierwszym roku funkcjonowania obowiązku sporządzania sprawozdań w formie elektronicznej.
Zapoznanie uczestników z metodami weryfikacji prawidłowości sprawozdań przed ich ogłoszeniem w KRS.
PROGRAM:
- Sporządzanie i podpisywanie elektronicznych sprawozdań finansowych.
- Wprowadzenie
- Nota podatkowa
- Dodatkowe informacje i objaśnienia
- Aplikacja MF i inne narzędzia służące do sporządzania e-sprawozdań.
- Nowe regulacje dotyczące formy sprawozdań finansowych wynikające ze zmiany w ustawie o Krajowym Rejestrze Sądowym.
- Najczęściej popełniane błędy w e-sprawozdaniach.
- e-Sprawozdanie z działalności.
- e-Sprawozdanie biegłego rewidenta.
- Kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany i podpis osobisty.
- Podpisywanie e-sprawozdań finansowych i z działalności.
- Sprawdzenie prawidłowości e-sprawozdania w formie ustrukturyzowanej.
- Składanie e-sprawozdań do KRS i organów podatkowych.
ORGANIZACJA:
Szkolenie jest organizowane poprzez platformę ClickMeeting, do której link zostanie Państwu przesłany na podany przy zgłoszeniu adres mailowy w dniu szkolenia.
Uczestnicy otrzymają:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia (zostanie wysłane za pośrednictwem poczty polskiej po ustaniu pandemii)
Szkolenie poprowadzi biegły rewident Monika Matyszewska.
OPŁATA:
300 zł od osoby