CEL:

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wypełnienia ustawowych obowiązków w zakresie MDR, które zostaną odwieszone wraz z ustaniem stanu zagrożenia epidemicznego. Przez okres pandemii termin raportowania tzw. "schematów krajowych" został zawieszony, co u wielu podmiotów na rynku skutkowało brakiem bieżącego raportowania i nagromadzeniem się zaległości w tym obszarze. Wszystkie zaległe raporty muszą zostać wysłane w ciągu 30 dni od ustania stanu zagrożenia epidemicznego.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Jakie terminy raportowania zostały zawieszone przez pandemię?
  2. Co dokładnie należy raportować?
  3. Jak zrobić przegląd transakcji / zdarzeń, mających miejsce w czasie zawieszenia terminu raportowania? Przykłady.
  4. Czy dotyczy mnie obowiązek raportowania? Rozpoznanie i identyfikacja jako promotora, wspomagającego lub korzystającego.
  5. Czym się różni korzystający od kwalifikowanego korzystającego?
  6. Czy każdy schemat podatkowy należy raportować?
  7. Rozpoznanie rodzaju schematu podatkowego.
  8. Przegląd cech rozpoznawczych.
  9. Jak najsprawniej przygotować pliki raportów MDR-1, MDR-2, MDR-3 i MDR-4?
  10. Kto bezwzględnie musi mieć wewnętrzną procedurę, a u kogo warto ją wprowadzić?
  11. Sankcje za uchybienie obowiązkom.

ORGANIZACJA:

Szkolenie odbędzie się w środę 26.07.2023 r. od godz. 9:00 do godz. 12:15.

Szkolenie jest organizowane poprzez platformę ClickMeeting, do której link zostanie Państwu przesłany na podany przy zgłoszeniu adres mailowy w dniu szkolenia.

Szkolenie organizowane wspólnie z Polską Izbą Biegłych Rewidentów.

 

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku i dostępem do Internetu (przeglądarka Google Chrome lub Firefox).

UCZESTNICY OTRZYMAJĄ:

  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem MEN

PROWADZĄCY:

Michał Marek Kowalski - Prawnik, doradca podatkowy, wykładowca, członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych, wieloletni pracownik organów podatkowych (urzędów skarbowych i izby administracji skarbowej). Obecnie prowadzi własną kancelarię prawno-podatkową, doradzając przedsiębiorcom i osobom fizycznym. Jest autorem i współautorem procedur, w tym z zakresu MDR i AML. W zakresie prawa podatkowego wspiera m.in. księgowych i biegłych rewidentów. Uczestnik zespołów opiniodawczo-doradczych przy Ministrze Finansów.

OPŁATA:

208 zł od osoby

Należność  po wcześniejszym potwierdzeniu terminu realizacji szkolenia przez Biuro Oddziału prosimy kierować na nasze konto w PKO BP Gdańsk 29 1020 1811 0000 0002 0014 2349

Ważne

Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić w formie pisemnej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z konieczności dokonania opłaty za zgłoszony udział.

Pozostałe aktualności

ul. Jaśkowa Dolina 93
80-286 Gdańsk

tel.Dział Szkoleń – 607 887 621, 607 710 213, 601 350 535
tel.Dział Członkowski – 693 454 290, 58 341 25 30
tel.Księgowość – 603 112 916

biuro@gdansk.skwp.pl

PKO BP Gdańsk29 1020 1811 0000 0002 0014 2349

NIP: 5260307956

KRS: 0000101063