PROGRAM SZKOLENIA: 

1.       Trochę porządku w chaosie, czyli co nieco o historii i definicjach.

2.       Jak, gdzie, kiedy? Czyli próba odpowiedzi na pytanie, czy faktura jest fakturą?

3.       „Domyśl się” – o procesach biznesowych w firmach.

4.       To się zateguje – co handlowcy robić chcą, a zdecydowanie nie powinni w rzeczywistości KSEF?

5.       Ważne rzeczy dwa razy, czyli o podwójnym obiegu słów kilka.

6.       „Spisek lobby informatycznego” - trochę o oprogramowaniu.

7.       Co może pójść nie tak… Parę zdań o tym, jak biznes spotyka się z podatkami.

 

ORGANIZACJA:

Szkolenie odbędzie się w środę 27.09.2023 r. od godz. 16:30 do godz. 19:45

Szkolenie jest organizowane stacjonarnie w siedzibie Stowarzyszenia (Jaśkowa Dolina 93).

UCZESTNICY OTRZYMAJĄ:

  • materiały szkoleniowe
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem MEN

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe
  • Absolwenci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem MEN.

OPŁATA:

208 zł od osoby

Należność  po wcześniejszym potwierdzeniu terminu realizacji szkolenia przez Biuro Oddziału prosimy kierować na nasze konto w PKO BP Gdańsk 29 1020 1811 0000 0002 0014 2349

Ważne

Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić w formie pisemnej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z konieczności dokonania opłaty za zgłoszony udział.

Pozostałe aktualności

ul. Jaśkowa Dolina 93
80-286 Gdańsk

tel.Dział Szkoleń – 607 887 621, 607 710 213, 601 350 535
tel.Dział Członkowski – 693 454 290, 58 341 25 30
tel.Księgowość – 603 112 916

biuro@gdansk.skwp.pl

PKO BP Gdańsk29 1020 1811 0000 0002 0014 2349

NIP: 5260307956

KRS: 0000101063