PROGRAM SZKOLENIA:
1. Trochę porządku w chaosie, czyli co nieco o historii i definicjach.
2. Jak, gdzie, kiedy? Czyli próba odpowiedzi na pytanie, czy faktura jest fakturą?
3. „Domyśl się” – o procesach biznesowych w firmach.
4. To się zateguje – co handlowcy robić chcą, a zdecydowanie nie powinni w rzeczywistości KSEF?
5. Ważne rzeczy dwa razy, czyli o podwójnym obiegu słów kilka.
6. „Spisek lobby informatycznego” - trochę o oprogramowaniu.
7. Co może pójść nie tak… Parę zdań o tym, jak biznes spotyka się z podatkami.
ORGANIZACJA:
Szkolenie odbędzie się w środę 27.09.2023 r. od godz. 16:30 do godz. 19:45
Szkolenie jest organizowane stacjonarnie w siedzibie Stowarzyszenia (Jaśkowa Dolina 93).
UCZESTNICY OTRZYMAJĄ:
- materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie ze wzorem MEN
DODATKOWE INFORMACJE:
- Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe
- Absolwenci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie ze wzorem MEN.
OPŁATA:
208 zł od osoby
Należność po wcześniejszym potwierdzeniu terminu realizacji szkolenia przez Biuro Oddziału prosimy kierować na nasze konto w PKO BP Gdańsk 29 1020 1811 0000 0002 0014 2349
Ważne
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić w formie pisemnej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Rezygnacja w terminie późniejszym wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z konieczności dokonania opłaty za zgłoszony udział.